Vågar fan inte ta fler sprutor, tänk om jag blir ännu sämre

Tog min första spruta (pfizer) i juni förra året och kommer inte ta några fler

Tre dagar efter sprutan fick jag tinnitus (som fortfarande är kvar), kramp i varje muskel i kroppen, tjall med blodtrycket, hjärtklappning, tryck över bröstet och typ ångestpåslag.

Efter några veckor fick jag flera blåmärken på benen.
Alla bekymmer är borta nu förutom tinnitusen och tröttheten, jag har konstant en sjukdomskänsla i kroppen.

Har varit på flera utredningar, men de hittar inget fel.

Vågar fan inte ta fler sprutor, tänk om jag blir ännu sämre. När man läser en del inlägg här så får jag väl ändå känna att jag haft ”tur” med inte så svåra biverkningar…

Berättelser

Är gravid men mådde bra innan

Jag har nu efter vaccinspruta 3 (Pfizers nyaste version effektiv för omikron)

Inbillar jag mig?

Hej! Jag fick min andra (och för mig sista) dos av Pfizer 13/8-21.